Ainutlaatuinen SPARK TRIXX™ 3UP tekee hauskanpidosta entistä hauskempaa, sillä 3 hengen malli antaa mahdollisuuksia matkustajien kuljetukseen ja vesiurheilukäyttöön.
Uusi tapa pitää hauskaa
TRIXX-paketti
Pidä vesijettisi kanssa hauskaa aivan uudella tavalla. Ainutlaatuisten ominaisuuksien avulla käsittelet sitä vaivattomasti juuri haluamallasi tavalla. Tämä vesijetti saa takuuvarmasti päät kääntymään.
Näyttävämpiä temppuja hallitusti
Laajennetun liikealueen VTS-trimmijärjestelmä
Sea-Doon ainutlaatuisella laajennetun liikealueen säädettävällä trimmijärjestelmällä pystyt nostamaan keulan entistä korkeammalle tai upottamaan sen syvemmälle veteen. Siksi temppujen tekeminen on helpompaa ja hauskempaa kuin koskaan aiemmin.
Anna musiikin soida mukana
BRP:n kannettava äänentoistojärjestelmä
Upotuksen kestävällä kannettavalla audiojärjestelmällä voit kuunnella musiikkia niin vesillä kuin kuivalla maallakin. Siinä on kaksi 25-wattista kaiutinta, Bluetooth-yhteysominaisuudet, jopa 24 tuntia kestävä akku sekä säätimet, joilla voit ohjata äänentoistoa helposti myös veneessä.
*Lisävarusteena 3 hengen Convenience Package -varustepaketissa
Kulje omin jaloin
Jalkatuet
Jalkatuet parantavat vakautta ja varmuutta erilaisissa seisoma-asennoissa. Niiden avulla voit tehdä ammattimaisia temppuja helpommin.
Kevyt ja vahva
Polytec-runkomateriaali
Kestävän materiaalin ansiosta vesijetti on kevyt, suorituskykyinen ja taloudellinen sekä helppo hinata useimmilla henkilöautoilla. Läpivärjätty rakenne myös kestää naarmuja lasikuitua paremmin.
Säädettävä korotuspala
Tartu ohjaksiin
Ohjausta säätämällä voit mukauttaa ajokokemuksesi oman ajotyylisi mukaan. Useat erilaiset asennot helpottavat vesijetin hallintaa erilaisissa vesiolosuhteissa.
Sport-tila
Hurjan hauskaa
Herkimmin reagoiva tila, jolla 90 hevosvoiman Rotax 900 ACE -moottorin suorituskyky voidaan todella valjastaa käyttöön.
Älykäs jarru- ja peruutusjärjestelmä (iBR)
Pysähdy nopeammin, rantaudu helpommin
Sea-Doon ainutlaatuinen iBR-järjestelmä antaa mielenrauhaa, sillä se auttaa pysähtymään nopeammin ja parantaa ohjattavuutta ja hallittavuutta.
*Perustuu BRP:n sisäiseen testaukseen malleilla, joissa ei ole iBR-järjestelmää.
Suljettu jäähdytysjärjestelmä