Honda-traktorimönkijät - talvikampanja!

Mahtavat kampanjaedut Honda-traktorimönkijän ostajalle.

Honda TRX520FA6 T3b -traktorimönkijä

Ääriolojen ammattilainen.

Hondan äärimmäisen hienostunut vaativien töiden ja haastavien maastojen kuningas. Honda TRX520 mönkijässä on erillisjousitettu takajousitus, elektroninen polttoaineen ruiskutus sekä kaksoiskytkimellä varustettu DCT-vaihteisto. Automatisoidussa DCT-vaihteistossa on seuraava vaihde aina valmiiksi esivalittuna ja vaihtaminen tapahtuu täsmälleen oikeassa nopeudessa millisekuntien nopeudella. Kuljettaja voi itse valita vaihtaako mönkijä vaihteet itsenäisesti vai vaihdetaanko vaihteet kahvojen napeista. DCT-vaihteisto on käytännössä automatisoitu manuaalivaihteisto, jonka edut huomaa parhaiten pahoissa paikoissa ja raskasta kuormaa vedettäessä. Yhtä lailla, normaalimmassa käytössä DCT vaihteisto on erittäin mukava ja äärimmäisen helppo käyttää. Vaihteistosta löytyy myös alennusvaihde, joilla eteneminen erityisen hankalassa maastossa on huomattavan helppoa. Peruutusvaihteen kytkeminen hoituu nyt elektronisella valitsimella, mikä parantaa käytettävyyttä esim. lumitöitä tehtäessä.

Tavaratelineet kestävät isompia hyötykuormia ja säilytyslokerot mahdollistavat paremmin pikku-tavaroiden pysymisen puhtaina ja kuivina. Moottori on aikaisempaa isompi ja ennen kaikkea sen tuottama vääntö on kasvanut merkittävästi. Yhdessä DCT vaihteiston päivitettyjen säätöjen kanssa Honda TRX520FA6:lla ajaminen on entistäkin helpompaa. TRX500FA6 on perimältään haastavien ääriolojen ammattilainen, joka suoriutuu kovistakin työtehtävistä. Malliin tehtyjen monien uudistusten ansiosta se on samalla ajettavuudeltaan ja mukavuudeltaan paras mönkijä, mitä Honda on koskaan valmistanut!

T3b luokan traktorimönkijä, huippunopeus 60 km/h
Rekisteröity kahdelle
Ajonopeuden ja vääntömomentin mukaan säätyvä Honda EPS –ohjaustehostin
Kaksoiskytkimellä varustettu automatisoitu DCT-vaihteisto, jossa hidas ja nopea alue
IRS-erillisjousitus taka-akselilla
Metallisten etu- ja takatelineiden kuormankantavuus on huippuluokkaa
Etu- ja takajousituksessa jousen esijännityksen säätö
Honda Suretrack etu-tasauspyörästö
Sähköinen etuperän lukko
2/4–veto kytkin
Kaksi levyjarrua edessä
Uudelleen muotoillut muoviosat suojaavat kuljettajaa entistä tehokkaammin.
Poikkeuksellisen pieni kääntösäde
Suuri maavara
Tehokkaat LED ajovalot edessä ja takana
3 kpl työvaloja edessä (ajovalojen lisäksi)
Iso akku (16 Ah)
Monipuolinen mittaristo
Optimate akkulaturin pistoke vakiona
Kaukokäyttöinen vinssi vakiona
Lumilevyn asennus-sarja vakiona 

Moottori
1-syl., nestejäähd., 4-tahti
Jäähdytysjärjestelmä
Neste
Polttoainejärjestelmä
PGM-FI
Sylinterimitat
94 x 71,5 mm
Voimansiirto
Kardaani
Sytytysjärjestelmä
CDI
Käynnistys
Sähkö
Mittaristo
Digitaalinen mittaristo
Vaihteisto
2-alueinen DCT-vaihteisto
Pituus (mm)
2146 mm
Leveys (mm)
1204 mm
Korkeus (mm)
1234 mm
Akseliväli (mm)
1293 mm
Istuinkorkeus
909 mm
Polttoainesäiliö (L)
18.6 litraa
Renkaat, edessä
25 x 8-12
Renkaat, takana
25 x 10-12
Jarrut, edessä
2 x 190 mm levyjarru
Jarrut, takana
170 mm levyjarru
Vetokyky koukulla (kg)
288 kg / 450 kg
Paino ajokunnossa (kg)
359 kg
Valot
Ajovalot + lisävalot
Ohjaus
Nopeuden mukaan säätyvä sähköinen ohjaustehostin
Virranulosotto
12 V
Vuosimalli alkaen
2024
Saatavana myös maastomallina
Kyllä
Väri
Extreme Red
Värikoodi
R232